05 januari 2011

You got mail

Har en massa packet att hämta upp på olika utlämning ställen och jag orkar inte ta tag i det just nu. Blir på måndag tror jag.. hoppas dock på att Bugaboo prylarna kommer innan fredag. Men de tror jag tyvärr inte. Nu med dessa röda dagar mitt i veckan. Annars då, ja lugn dag innomhus. Mys med liten knubbis står på schemat hela dagen tills kärleken kommer hem. Då sticker jag på gymmet en snabbis. Tydligen bara öppet till 18 idag. Sen blir de raka vägen hem och mysa med mina killar i soffan med ett kopp gott te. Måste köpa hem honung. Så gott :)

1 kommentar:

erica sa...

Hej sophie! Tack för din fina kommentar! Jag skulle älska att jobba på hamngatan eller med mat;=) Detta jobb är dock ett annat jobb som jag också gillar massor, nämligen att vårda äldre...=) Jag har jobbat med det sedan jag var 16 år, i 9 år! Jag har saknat det under det sista året när jag enbart pluggat. Jag vill ju arbete med människor och att BARA plugga blev för teoretiskt tyvärr....dock gillar jag ju mat och inredning också...men det får dock vara en hobby än så länge;=)
Kram