03 januari 2011

Motion


I dag har jag varit extra "hurtig" vart en 1,5h promenad på eftermiddagen med Charlie, Annelie & Algot. Efter de kaffe hos momma/mamma innan jag drog i väg på ett Body Balance pass - satan vad man ska ha bra balans för alla rörelser! Men gick förvånansvärt bra för att vara första gången. Efter passet körde jag på i 1 timme med kondition. Nu är jag helt slut efter en mega varm dusch. Nu sängen och Life med älsklingen min. Gud va jag älskar min man!

I morgon stan med hjärtat och Thess, som vi har längtat efter henne. Sen återigen till gymmet för lite "egen" träning bestående av löpbandet, cross-trainern och cykeln samt bål-övningar och arm-övningar samt avslutar med några längder i bassängen. Jag/vi kör på extra hårt nu denna vecka, skönt att få känna sig helt slut!

2 kommentarer:

sara - mamma till wilda sa...

Wow. Duktig du e!!!

Nja, Wilda har ju haft tänder som spökat, men det verkar gå åt rätt håll nu. Första tanden där uppe har tittat ut..

moa o Theo sa...

Sh*t va du är duktig!! Jag blir inspirerad. Tänkte ta en provträningsvecka på Step in snart =)