02 januari 2011

Alice och Charlie


Det här är vad vi har gjort idag. Hälsat på min barndoms kompis Pernilla som är uppe med sin lilla familj. Så vi blev bjuden på fika och lekdejt. Lilla Alice var för söt och liten :) min gosse är stoor! Efter de åkte vi hem till pappa/morfar och drack kaffe och kikade på slalom, Charlie passade på att sova i 2 timmar. Mys.

Nu har vi precis ätit oxfilé med en god sallad, brocoli och en underbart god svampsås. Charlie ska sova nu och vi ska kika någon film. I kväll ska jag lägga mig i tid. I morgon börjar en ny vecka med nya äventyr. Har redan bokat in lekdejt/mammafika, gos med Thess, barnvagnspromenad, Ikeatripp och bjudning - så fullt upp igen. As we like it!

3 kommentarer:

sara - mamma till wilda sa...

Vilken liten rund kille han är. Skönt att se. =) Han äter o mår bra förstår jag

Finni - Elliotts morsa sa...

Jaa alltså jag skulle ju inte komma fram utan snöhjulen men dom är ju inte för smidiga. Går jag på stan med dom så får jag ett anfall för att det knappt går att köra den ordentligt. Men men, man får stå ut på vinttern!

Nej gud nej, jag köpte också ett annat. Typ ett sådant där vanligt svart som man drar över? Deras egna tar så jäkla mycket plats och vem orkar ha den under vagnen hela tiden? Dåligt planerat av dom måste jag säga!

Kramar :)

Moa o Theo sa...

Ikeatripp, åh jag vill också åka!