18 januari 2011

Trött, tröttare, tröttast


Fuck. I dag är jag slut. Min dag har bestått av 70% motion och vila 30%. Så känns de i alla fall! Började med att jag vaknade way to early - så passade på att cykla i 30 min. Bra innan frukost om man vill förbränna lite extra (tips från min träningsgalna bror). Sen en promenad med hjärtat på 15min innan vi var på Hälsocentralen. Efter vi varit där blev de 25min promenad. Sen lite vila, då jag satt och drack en kopp te på jobbet. Charlie lyssnade på musik och gungade i takt. Sen drog jag på gymmet och där blev de 70min kondition. Körde löp intervaller på 30min samt cykel i 40. Sen mage, ben. Imorgon står de vila på schemat. Vin och mat med fina vänner. Sen hoppar jag upp i sadeln igen. Här ska vi bli smärt & smal och sund.

2 kommentarer:

sara - mamma till Wilda sa...

Wow! Du är ju grym!!!

Jo då. Jag tränar på för fullt. Springer och går (intervaller) 20-30 minuter plus styrka hemma. Än så länge känns det bra..

freja sa...

skorna kommer från åhléns.. vet inte vilket märke men dom kostar precis under 800:- ..