17 januari 2011

Rört på mig och gud va skönt de var!


Måndag igen. Fan veckorna går ju så förbannat fort. I dag klev vi upp strax före nio och gick till farmor och farfar. Lämnade Challe där och drog på gymmet i 2,5 timme. Fy fan va skönt de var!! De gick så sjukt lätt att springa idag, så stolt över mig själv. Klarade 5 min mer än vad jag brukar. Gött. Sen åkte jag hem till Charlies farmor och farfar för att dricka kaffe och plocka upp hjärtat. Så blev en lång promenad hem och nu ligger han ute och sover. Har plockat ihop all tvätt som tvättades igår och nu funderar jag på vad vi ska äta ikväll. Sen ska vi göra i ordning i sovrummet, då vi inväntar våran nya sängavel och sängbord imorgon. De kommer bli så fint. Längtar.

I
morgon blir de gymmet igen. Men först ska vi på Öppna. Dock för 1åring och uppåt - våra föräldragrupps vänner är ju lite äldre än Charlie så de får inte hänga på babyöppna något mer. Så då hänger vi på där. Tycker babyöppet är lite för mesigt ;) haha.. Så vid 11 ska vi ditt för att sen ha föräldragrupp kl 13. Då ska vi träffa käftis aka: tandläkaren. Sen promenad till mamma och lämna Charlie där i 3 timmar medans jag tränar. Är så glad att vi har världens bästa föräldrar som alltid ställer upp. Gör så mycket för en träningspigg mamma ;)

1 kommentar:

Annelie sa...

Ska ni också ha tand-info imorgon? Då kanske de har slagit ihop våra föräldragrupper för vi ska också vara där 13...
Promenad i veckan? Jag kan tor fm eller fre em :)