25 januari 2011

Vardagen och allt där omkring som till exempel skor


Det har varit plus grader här & innan mega mycket snö - så nu är de svinhalt då minus graderna har hittat tillbaka. Så jävla trist. Hatar att halka. Tur att man har en vagn att stödja sig på. I dag har vi hitills haft en slappar dag. Men nu funderar jag på om vi bör rycka upp oss. Packa skötväska, träningsväska och dra i väg på en promenad till mormor´s arbete. Challe ska få mysa med mormor medans jag tränar. Då R åter igen är Sthlm på möten. Händer inte mer just nu.

Dock har jag sjuka "cravings" som de så fint heter bland modebloggarna. Provade ett par Kavat skor igår och ja, Im in love. Var kär redan när jag såg dom på Cecilia Blankens i höstas. Dock inte i prislappen. Då jag redan har köpt mig ett par nya för 1 vecka sen. Fuck. Vill ha, nu. Men försöker hejda mig. Har faktisk lovat mig själv en vit månad i Februari. No shopping. Inget. Inte ens ett par strumpor. Hur ska de gå!?.. Vi får la se.

1 kommentar:

Tova sa...

Fina ju! Bra med skor som både är funktionella och sköna utan att se grymt fula ut. (Mina fötter är nämligen riktigt kräsna och jag kan ALDRIG ha klack, haha)