24 januari 2011

Stolt


Är så himla stolt över mig själv. Må skryta. Bara liiite. För 4 1/2 månad sen kunde jag inte springa ens 1 minut utan att typ dö. Jag har aldrig sprungit på band eller utomhus någon gång tidigare. Varken jag eller min kropp har orkat de. Men nu så här 4 1/2 månad senare orkar jag springa 30 min i sträck utan att stanna på medelhög hastighet. Alltså inte sakta utan medel! De tycker jag om något är en bedrift av mig. Jag födde barn för 9 månader sen och gick upp 23kg. Och nu så här 9 månader efteråt så orkar jag så mycket mer än innan Charlie. Jag tränar kondition i 2 timmar 4 dagar i veckan plus styrka. Går på pass, cyklar på cykel hemma och promenerar, gör 100 sit ups per dag och jag mår så jävla bra. Det är de allra viktigaste att jag mår bra, känner mig pigg! Stolt helt enkelt.


3 kommentarer:

Sandra sa...

Det ska du vara! Riktigt bra jobbat!
Man mår så himla mycket bättre också. Tycker du är superduktig

Anonym sa...

Åh super ju! Grattis =)

Sarah sa...

Bra jobbat! Gym är inte min grej så jag hoppas att mycket barnvagnspromenader kanske kan hjälpa kondisen på traven...