26 januari 2011

20110126


I går var vi ut på promenad. Tränade. Myste och åt middag hos mamma/mormor. Sen när jag hjärtat skulle ta bussen hem från henne - så somnade han på en gång i bussen. Så han fick ligga ut i hallen i 2timmar innan han vaknade och åt och somnade för natten. Sötnöt.

I dag ska vi nog bara vara. Mys och leka. Vila och pussas. Hälsa på Charlies farmor & farfar. Sen ska jag på Body Pump. De är väl den onsdagen de.

I morgon ska vi först promenera in på stan med Linda & Lovisa och spatsera där ett tag. Sen går vi till Djungelhuset och möter upp Anna & Ella och Moa & Theo för lunch, lek och mys. Kommer nog bli en super dag. Sen blir de eventuellt träning.

2 kommentarer:

Anna sa...

Hej Oj va roligt, grattis jättelångt i efterskott, det har jag missat helt! Klantigt! Men va roligt! =) Söt var han också! Vi hörs! Kramar

Linda sa...

Hur tyckte du Body pump var då? Jag fick sån sjukt jävla träningsvärk när jag var på det första gången. Men då känns det ju att man har gjort något iaf ;)