30 januari 2011

Ny morgon & tankar


Nu på morgonen, pyjamas och lek
Ny morgon, nya bestyr. I dag fick vi alla sovmorgon till nyss. Underbara unge. Så nu ska jag tvätta, börja plocka bort lite prylar och sen gå loss med dammsugaren, moppen och damvippan. Sen får vi se vad som hinns med och görs resterande del av denna söndag. Jag ska i alla fall träna, gjorde de även i går morse och de var så skönt.

Händer inte så himla mycket nu, Charlie växer och blir snart stora killen och de känns fantastiskt. Tänkt att våran kille snart är 1år. Längtar till sommaren med massa mysiga upptåg, resor och värme. Är väldigt nöjd även över att jag har fått sålt min Bugaboo. Jag fick spel på att vi hade 4 vagnar hemma och den dyraste får man ju bäst pengar för. (fick mer än vad jag gav för den). Så nu har vi bara 2 här hemma och en i källaren som vi enbart ska ha ståendes på dagis. Så nu känner jag mig "lättare" illa att jag har haft så många vagnar redan. Men nu är vi super nöjd med dom vi har. Så jag tror att de inte blir någon fler denna runda. Kanske med nästa bebis, vem vet. Har även bokat loppisbord och ska sälja bort bebiskläder i 50-74, åkpåse (brio, super fin) och en babybjörn och massor av skor (mina och aldrig använda) Så hoppas vi får bort lite mer bråte.. och känna lite cash! Gött.

4 kommentarer:

Sara med Ella o bebis i magen sa...

Vad stor han har blivit ser jag på bilden! :) Hoppas allt är bra med er!

Sophie sa...

Sara: Ja, han växer och knakar haha.. tycker han aldrig "stannar" av! :) Hoppas du och Ella mår bra?

Sara med Ella o bebis i magen sa...

Härligt! :) Så mysigt när de är runda o goa ^^
Vi mår bara bra, känns som att Ella är så "stor" nu att hon lär sig nya saker för varje dag ungefär :) Tiden går ju så himla fort! :)

Sophie sa...

Den gör ju de :) Ibland har jag en enorm bebis längtan men hejdar mig och väntar ett år eller 3 till :)