04 januari 2011

Insop 2011


I dag på gymmet blev de löpband, stryrka och simning och som avslutades med relax och utomhus bubbelpool i minus 12. Så nu är jag slut. Imorgon kväll sticker jag i väg på gymmet igen. Har minst 2 pass kvar denna vecka. Så bara att kämpa på. Men de känns i kroppen. Men de är härligt, då vet man att man har tränat på i max. Postar en liten inspirationsbild. På über vackra Kim. Detta är att sträva efter då jag inte är har en "pojk" kropp utan precis som Kim smalt mittparti och mer på den nedre delen. Kan aldrig bli trådsmal. Men Kims kropp är to die for!

1 kommentar:

Finni - Elliotts morsa sa...

Tack! Alltså hennes kropp är ju skitfin. Det tycker ju majoriteten av alla killar på jorden med så ;)

Alltså för mig känns det som om han kommer vara för stor för vagnen inom en snar framtid. Hans huvud är ju nästan högst upp och slår i suffletten.

Jag brukar ha vanliga kläder, overall, uggs, vantar, mössa halsduk och åkpåse från bugga. Än så länge har det inte varit kallare än 15 minus så det går ju! :) Förstår att ni har det bra mycket kallare där uppe :P

Kramar