01 mars 2011

New in, Work and Other stuff


Jobbar och jobbar och när jag inte gör de myser jag med min son och min älskade R & vänner. I dag steg jag upp 05.25 för att sedan göra mig i ordning och gå till jobbet vid 06.10. Jag är trött nu.. kan jag meddela. Igår hade vi en super dag jag och Charlie. Lunch och fika hemma hos Anna & Ella (jag är sämst på att ta kort när vi är på äventyr) med Bodil & Signe, Linda & Lovisa, Moa & Theo. Ungarna leker så fint med varandra så de är en fröjd att titta på.. dock lite väl högljut med kastruller och diverse andra attiraljer. Sen gick vi på en lång promenad i de fina vädret med Anna & Ella innan jag och Challe avvek till Frösön för middag och skräckfilms kväll hos Nina med mina fina tjejer: Sandra, Therese och Maria. Kanon dag. Passade även på att handla en till Voksi åkpåse till Challe för "hans" in förtjänade pengar på loppisen i helgen. Så då blev de en Voksi Urban i Beiget - super snyggt till den bruna som den svarta vagnen. I like.

3 kommentarer:

Mikaela sa...

Svar: Tack! Eller vad säger man? Haha.

Lyllo Charlie som får mysa i den där dyrpåsen! Snygg är den å. Älskar pingvinen.
Varför ha två st?

Hoppas det är okej om jag lägger till dig i min blogroll. Annars glömmer jag alltid bort att kika tillbaka! Och så gillar jag din blogg. Den är vettig till skillnad från allt för många andra.

Sandra sa...

Får man fråga vad du jobbar med?

Maria sa...

Tack för i Måndags. Super trevligt:) Vilken fin liten påse till Challe! Den är han värd:) Han måste åka varmt och skönt den lilla prinsen:)
Kram