16 mars 2011

749


Mammas arbetsskor är goda.
I dag är vi på G. Drog en löprunda i morse vid sju och sen dusch, frulle och mys med hela familjen innan R åkte på jobbet. Just nu sitter vi och leker och snart ska Charlie ut och sova medans jag plockar ihop, fixar mig och så inför en dag på stan. Blir lunch och sen måste jag hitta ett par nya jeans till Challe. Sen ska vi nog gå på gamla jobbet och mysa med Maria. Sen blir de förmodligen gymmet när hon slutar. Var så länge sen sist, har fått tränat hemma & ute för att jag inte har haft någon tid nu när jag har jobbat så mycket.

Dock har man ju ett jobb där man gör 10000 steg minst per dag så de är ju super. Har ju gått ner 2 st i kläder, 8kg och en massa cm och då har jag fuskat massa gånger. Så tänk om jag vore disciplinerad och körde stenhårt. Ja, man är ju riktigt duktig ibland. Har ju inte larvat på med dieter och sån skit.

Charlie är tillbaka till sitt vanliga glada, mysig och lätta jag igen. Och jag älskar de! Tack älskade unge för att du verkligen är perfekt på så många plan. Mamma behöver de. Då mamma är kaos personifierad 80% av tiden.

1 kommentar:

Stina sa...

Men guud så fin man kan vara! Vilka kinder och ögonen. Wow. Längtan efter barn ble just nu större!