19 mars 2011

20110319


Sail away

De blev ännu mer shopping för min del. Men mest till vår underbara son och även något till mig och min underbara R. Hade ju de där checkarna från H&M och dom gick fort åt, ny skjorta och jeans till R, två toppar, nagellack, och en sminkfodral till mig plus smink. Jeans, linnen och en piké till Charlie. Sen kom morfar med en liten slant för att Charlie hade "jobbat" med oss i torsdags och då tyckte morfar att Charlie behövde lite mer basplagg. Så då åkte vi alla på Lindex och köpte lite mer tröjor och ett par mjukisar. Där köpte jag även ett par solbrillor. Och allt detta gick på just de, 0kr! Är inte livet härligt, så säg.


Simple and chic.

Så nu har vi shoppat klart för minst 2 månader. Som ni ser blev de enbart blått, vitt, grått och rött och endast massa randigt denna gång. Detta är vad jag själv tycker är "finast", bara simpla plagg som i all sin enkelhet blir fina. Men R gillar tryck. Så vi kompromissar..ibland. Nu inväntar vi Jonas & Sophie för 2-rätters och spelkväll. Så ha en underbar lördag kväll, de ska vi ha!

2 kommentarer:

Nilla sa...

Det är ju till att handla mycket för de där checkarna!! Jag fick blott 100kr, en "20% på ett helt inköp" och den ta 3...

Anette sa...

Haha. Tack för den tröstande kommentaren!

Fina grejer! Jag älskar dom där enkla linnena från HM, Cornelis har också såna men i andra färger.