15 mars 2011

Trött

Detta kan mycket väl vara jag om 3min.. med dreggel på kudden.

Puh.. jobbade 07-16 idag och var tvungen att stiga upp 05.20. Jag är helt död. Kommer somna om två röda. Challe sitter på golvet och leker med massa skivor. Sova ska han om 5min. Mysgubben. I dag har min fina vän Maria hjälpt oss att passa han medans jag jobbad. Min mamma vart tvungen att jobba så då kom Maria till undsättning. Tack åter igen min fina vän! Charlie skötte sig som vanligt perfekt. Snällare barn får man nog leta efter (skryter, japp) .

I morgon ska vi ta en välbehövlig sovmorgon sen ner på stan för lunch med Linda & Lovisa. Sen bara mysa i massor.

Just nu saknar jag min finaste vän, syster och ja, allt. Lilly. Du är saknad och älskad! Fan.. kom hem, vi börjar om igen ;) ... du kan ju alltid kolla med Pär om en flyttbil. Haha.. love you hun!

Inga kommentarer: