13 mars 2011

Juvelen 11 månader


Nu är jag tillbaka. Har haft en ledig helg från bloggen. Mycket skönt. Min son ligger ute och sover än.. han har väl legat där i 3 timmar nu. Måste väcka han snarast annars somnar han nog vid 21, vilket är för sent enligt oss. Men han ser ju så rofylld ut min lilla plutt. Sova de gillar han oavsett om han är gnällig eller ej. Gärna ute. I dag har de blivit 4,5h plus 11h nattsömn utan uppvak (som vanligt, må skryta liiite nu när jag gnällde på han sist) så vi klagar inte. Han är ju faktiskt hela 11månader idag! Vår lilla juvel.

Har massa kort som jag ska föra över och lägga upp här men har inte hunnit. Men de ska göras. Annars har de inte hänt så mycket. Vi hänger och dinglar som vanligt. I morgon vecklig träff hemma hos en av mammorna. Sen hem till Maria för fika, promenad och pyssel. Mys.

3 kommentarer:

Finni sa...

Vilken fin kommentar du lämnade! Tack. Min mormor är världsbäst. :) Älskar henne så mycket.

Läste ditt tidigare inlägg och det är ju fullt naturligt att känna så. Jag vill kasta ut Elliott genom fönstret minst tre gånger om dagen. Det är tur att dom är söta mellan varven, annars hade jag nog gjort det :P Höhö.

Charlie är ju snart ett år! Gud så roligt.

Kram på er!

Nilla sa...

Åh, snart året!! Min papps kommer höra av sig till dig nån dag inom närmaste tiden och stämma av med vagnen :) Ses snart!!

Ska på BRIO (fabriken ligger ju här vid oss) innan jag åker upp... Får se om vi hittar nån bra ettårspresent till finaste Charlien! Önskar han sig nåt speciellt?

Mikaela sa...

Ja, jag blev positivt överraskad av "Till the world ends" gillar inte "Hold it against me" lika mycket.

Skönt att han sover så mycket. Sömn tas ju inte förgivet direkt. Alexis hon sover 11 timmar på natten också, piper till ibland men vaknar aldrig (om hon inte är sjuk). Kan bli uppåt 3h sömn på dagen om vi har tur. Det märks på städningen här hemma ;)
Inte tänkt på att dom är så nära i ålder, faktiskt. Roligt :)