03 mars 2011

En Torsdag i Mars


Livet. Som de ter sig. Är de inte typiskt att så fort jag är ledig så blir de storm!? Vi som skulle träffa våra vänner och små idag, ute på isen njuta och vara. Jag tror inte dom är så villig att gå ut i stormen som råder. Men vi kan ju hoppas. De finns inga dåliga kläder.

Annars lunkar livet på. Njuter av att vara mamma, arbetande och fästmö. Har världens underbaraste man som hade städat och gjort fint igår när jag kom hem. Har världens gladaste unge som skrattar sig igenom livet. Det går bra nu helt enkelt. Och jag mår bra på alla plan.

4 kommentarer:

Finni - Elliotts morsa sa...

Haha gullig knubbis!

gisela sa...

Kul att höra:) Åh men vad roligt, där som dom fått till det så fint, det passar ju dig perfekt.:)Ja jag har två veckorssemester så kommer vara hemma under dessa två sen lär vi ju åka hem någon helg och sådär. Det är jättebra med mig har fått en ordinarietjänst på ICA nu, och mer ansvar och eget område så det går riktigt bra. Sen blommar kärleken på och snart är våren här så det är perfekt. Hur är allt med er och lillemannen? Fast han är inte så liten längre;) Kramar

Anonym sa...

Haha tack, vad gullig du är! Det blev inget galet alls :) Men ibland vill jag bara kapa av skiten!

i min lilla lilla värld sa...

Är det mannen som är hemma med grabben nu?