11 mars 2011

Fuck This


Liten paus. Just denna vecka har jag hatat japp: HATAT att vara mamma. Min lilla sak här hemma har gnällt i princip hela tiden. Undantag när han sover & äter. Jag vet inte vad de kan vara. Men nått är de nog - då han sällan gnäller. Tänder, tillväxtperiod, på G att börja gå eller något annat. För annars skänker jag bort han, för en låg penning. De blir inga syskon på minst 3år! Fuck "mamma-livet". Tur att jag ska på jobbet om 2,5 timme & att de är helg - så karln kan ta han. Jag ska på bio och fika på stan själv utan unge. Gött.

3 kommentarer:

Nilla sa...

Älskade vän... Det är din tur att ha lite gnällig unge nu, ni som haft sån tur innan! :)

Säkert bara tänder på G.. Alice har varit extra gnällig nu när de börjat växa ut på sidorna och inte bara mitt fram... Känns som de blir gnälligare ju längre bak tanden sitter.

Sandra sa...

Åh vad jag förstår dig. PRECIS sådär känner jag mig också då och då.

Mikaela sa...

Haha, loves it. Här hemma är det likadant just nu. Hon har visserligen varit sjuk men.. Det här är insane haha. Skrik och "låtsasledsen" för minsta lilla. Känner mig som en riktig slav.
Men that's life. Tur dom är så söta!