18 mars 2011

Lite nytt


Tröjor, Babyscarf :Lindex, T-shirts, Strumpor: Åhlens
Blev lite nytt till Charlie i veckan. Jag körde en rensning på de som är för smått/använts för mycket och nu börjar hjärtat växa i 86. Men 80 funkar bra än. Men jag är så less på dom plaggen. Så drog först en runda på stan, där de blev mycket långärmat och nån mjukisbyxa, tshirt och halkisar. Sen på H&M´s hemsida blev de lite mer till sommaren. Ganska nöjd med mina "fynd". Mycket färg blev de. Om jag ska vara ärlig så gillar jag inte tryck så mycket, men han är ju ett trots allt ett barn, så jag får ge mig. Ibland.

Mössan är så fin med alla fina vår färger, PoP är bra på färg helt enkelt. Älskar mössor och har säkerligen 30st till honom. Lite små galet. Denna kommer bli en favvo. Sen den rosa tröjan hade Signe på sig på vår mamma/barn träff i veckan och jag blev kär. Så norpade en sån. Underbar färg. Charlie är så fin i starka kulörer. Gärna rosa, lila och oranget.

Mössa: PoP, Tröjor: H&M

1 kommentar:

Anonym sa...

Underbara färger =)