03 mars 2011

Blev bra ändå

Som sagt vart ju ingen fin dag ute på isen. Orkan vindarna stoppade oss. Men vi tog vårt pick och pack och drog på Djungelhuset med Moa & Theo och Bodil & Signe. Vart en hel mysig halvdag där med lek och lunch.Efter de knatade jag och hjärtat ner på stan för att möta upp mamma/mormor för en shopping och fika eftermiddag. Blev halksockar & solbrillor plus lite annat (o)nödvändigt. En god fika på Törners och sen drog vi hem till mormor för att mysa. Och jag har dokumenterat allt! För en gångskull.

Nu sover hjärtat sen en stund tillbaka och jag har myst ner mig med en filt och kikar på Halv Åtta Hos Mig. R är på styrelsemöte, sen blir de en film innan sängen kallar. Imorgon mys dag och sen Oscar Linnros på OSD. Härlig fredag!

2 kommentarer:

Elin & Leon sa...

Love the pants! Vart kommer dom ifrån?

Sophie sa...

Elin: Dom är från Lindex, fanns även svarta med blå stjärnor på knäna. Just nu hade dom ta 3 betala för 2 på alla barnkläder :)