01 september 2010

Onsdag


Trött tjej! I går så var jag och Challe på lång promenad med Linda och hennes Lovisa, vart runt 2h - så de kändes skönt och behövligt. Dock var ju vädret skit. Sen gick vi hem åt lunch och gick hem till Annika. Väl där satt vi och drack kaffe och surrade. Sen drog jag med Challe på mitt andra jobb där han fick "jobba" lite med oss, då jag helt hade glömt att jag skulle jobba.. Trött skalle. Gick hur bra som helst, vi märkte inte av honom als. Chefen gav han en liten "lön" på 300kr.. det ska börjas i tid! Kl 20 kom R och hämtade honom och sen jobbade jag fram till 21.30 sen hem och umgås lit emed R´s vänner. Det var gårdagen.

Idag står de shopping på schemat, Challe behöver byxor och pyjamasar, jag nya BH:ar nu när bröna har satt sig på plats efter amningen, gick från en blygsam 75A till en helt okej 75c. De tackar vi för! Något positivt av graviditetens förändringar på kroppen.

2 kommentarer:

Finni - Elliotts morsa sa...

Haha, inget jämfört med din lilla sjusovare visserligen, men här hemma är det sensation :D

Nilla - Alice's morsa (Tänk, nu kan jag skriva så!) sa...

POSITIVT!? Gud, mina boobs har precis vuxit ur i-kupa!! Jag tycker inte alls att bröstförstoringen är positiv :P

Du kan få mina!