19 september 2010

Sova

Trött sak idag. Jag alltså. Jag kan liksom inte få för mig att lägga mig i tid. Utan sitter uppe halva natten. Fick sov till 9 imorse, sen blev jag väckt av både R och Charlie. Hade lätt kunnat sovit 5h till. Men men. Jag är på apdåligt humör, otrevlig och svår. Hm. Behöver gå en kurs i snällhet! That´s it. Någon som vet någon?

Vart och röstat nyss och om en stund blir de Mio. Kika lite. Ska säta upp lite kort här hemma, så behöver ramar. Kanske fyndar något annat fint. Vill möblera om men de blir inte förens Charlie sover i sitt rum. När började ni med att låta era små sova själv i eget rum? Vi skulle ju egentligen kunna börja nu eftersom han sover så pass bra, men de känns ju lite sorgligt. Ingen liggkorg, slutat amma, ingen Charlie i sovrummet. Hm.. Mammas stora kille.

2 kommentarer:

Linda sa...

Milton fick börja sova i sitt eget rum när han var runt 7 månader. Men det var ju bara för att han vaknade flera gånger på natten, annars hade jag nog flyttat in han tidigare. Blir lite jobbigt att kuta fram och tillbaka hela nätterna..

Du får ju känna efter själv när det känns okej för dig. Det är så olika.

Kram på dig!

Simone (http://simonesbarnmat.blogg.se) sa...

Oj, C fick börja sova i eget rum vid typ 2månader ;P Trots att vi bor i en rätt liten 3a och hör han på natten om han vaknar så köpte vi en babyvakt, bara för att det k'änns bäst ^^