19 september 2010

Söndag


Mössa: Åhlens, Body: PoP, Jacka: Adidas Byxor: American Apparel, Skor:Åhlens
Hittade inte så mycket på Mio, men köpte två ljuslyktor, hittade en klänning inne på Lindex och R köpte mössa och vantar inne på Team Sportia. De blev dagens bravader. Sen har vi spikat upp lite tavlor och myst en massa. Nu är R borta en stund och jag och Charlie kikar på Nyheter. Imorgon ska vi på promenad med Annelie och Algot, på Tisdag ska jag klippa mig och ons-tor,sön ska jag jobba. That´s it folks!

4 kommentarer:

Sandra sa...

Hur känns det att börja jobba?

Jag ska börja jobba varannan lördag from oktober, lite smånervöst är det allt ;)

Meya och Frank sa...

Åh tack så mycket. Tycker du klär din son så fint med! (frank har likadana skor från Åhlens ;D) Så himla kul nu när man kan bestämma vad de ska ha på sig. Kan man ju inte direkt göra när de är 15..

Frank använder inte just den modellen så mycket längre. Men ibland kunde jag märka att om han liksom sög fel på ibland fick han utslag. Jätte svårt att förklara, men jag brukade dra ut nappen så han fick ta ett nytt tag om den.. så det brukade hjälpa lite :) Och just om han sög så maniskt hårt. Får liksom ta någon sekunders paus där, haha. Nu varvar vi massor av nappar så han inte hinner suga ihjäl dem :P

Sandra sa...

Jag jobbar i charken på en delikatessbutik. Men vill senare plugga till barnmorska, Vad jobbar du med?

Jag ville också köpa en vindfleece från PoP, men fick inte för sambon ;) Han tycker de är för dyra medans jag älskar ALLA PoP's kläder :D

sofia sa...

jaa, tack! :) din är också jätte söt! :)