13 september 2010

5 månader


Body H&M, Piké Ralph Lauren, Jeans Po.P
Idag fyller hjärtat hela 5 månader! Så grattis till dig mitt älskade hjärtegryn! Vi har hunnit med en massa redan. Tränat, fixat upp här hemma och myst med hjärtat. I dag är vi på språng. Ska i väg och träffa Andrea om ett tag, innan svänga förbi Annika och lämna lite grejer. Sen blir de förhoppningsvis en promenad med Annelie och Algot innan de blir mörkt. I kväll ska jag försöka hinna med att tona håret och ska även försöka hinna med att färga brynen. I dag på stan tänkte jag boka klipptid, ska klippa mig kort(are), sen så ska jag även leta efter något fint till mig själv, då jag har köpt enbart saker till min älskade son.

Annars så växer sonen så de knakar. På torsdag ska vi på BVC och de ska bli kul och se hur mycket knubbisen väger nu, jag gissar på 10,7kg! Tror de är tänder på G, för han sover lite dåligare, skiter en hel jävla massa och är lite små grinig. Sånt är livet! :)

3 kommentarer:

Linda sa...

Grattis till lilla Charlie! :)

Milton väger också 10,7 nu :)

Alltså nu måste vi ta den där promenaden snart!
Kram till er!

Tova sa...

Grattis till sötplutten :)

usch, Elliot har också massa tand-trubbel nu. 3 är redan uppe, men många står på tur ;/

Kram

Andrea sa...

Tack för en fin dag på stan! Kram