09 september 2010

Jag i ett nötskal


Jag är så jävla tankspridd! En händelse från veckan som har gått. Jag och en kompis drar på Kvantum och handlar, betalat alla mina varor och går ner mot varorna och tittar på henne och säger - Jag ska bara gå och köpa en dricka. Går helt sonika mot den "lilla" kiosken som finns där inne i affären och köper mig en kall god Loka Päron (saken är den att denna dag var det 20+ och vi hade gått i nästan 2h, så törstig som satan) Tittar på min vän och ser att hon ser lite konstigt ut och så utbrister hon - Ska du inte packa dina varor. Men faan.. som sagt så jävla tankspridd! Hade ju helt glömt bort mina varor. Låg där fint och väntade på mig.. kassörskan såg lite förvånad ut. Skyller på värmen, törsten och att vi brukar handla med shop-express.. nä tror fan att jag börjar utveckla tidig alzheimers.. ! ( Läskiga är att min mormor har Alzheimer) Nä, dags att börja med hjärngympa = Korsord.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fi fan va kul läsning. Är lika dan själv, jag är sjuukt vimsig, väldigt glömsk och allmänt disorienterad!

MVH ANNIE