03 september 2010

2010.09.03


I går var vi hem till Moa och Theo. Blev gott fika och massa prat i vanlig ordning. Dock var de bara jag och Moa (Anna och Ella kom förbi en snabbis) för de andra tjejerna hade annat för sig denna torsdag. Han är för rolig våran son, Challe sov på golvet på en filt i säkerligen 30 min (galen unge) sen så lånade vi Theos säng och sov i mer än en timme där. Han är verkligen en sjusovare. Sen gick vi hem till mormor en sväng, Charlie somnade på vägen så jag och mamma hann med en middag ifred innan hjärtat vaknade, lekte med mormor och sen sa hejdå. (Min fina mamma ser lite förvånad ut.. ungefär som Challe i vagnen)

I dag är vi hembjudna på middag till Charlies farfar och farmor. Sen ska jag hem och bädda om med de nya sängkläderna som vi tvättade upp. Ska försöka ta kort, dom är göör läckra enligt min mening. Med lite lull-lull på sidorna.

1 kommentar:

Sandra sa...

haha han verkar ju kunna sova var som helst! Vad skönt! :P