26 september 2010

Work

Jobbat idag. Gick ju både smidigt och fort. Nu har vi avnjutit en god middag, lagt Charlie, blekt håret och nu sitter jag i med en toning. Just nu är mitt hår oranget... göör fult. Hoppas de ska se någorlunda ut. Håller på att bli naturlig igen.. till sommaren 2011. Man bör vara i tid nu när man är mommy. Annars så är de som vanligt. Hittade några små fina saker på Loppisen till Charlie. En lampa från Ikea, en scarf från Linde och en body från P.oP. Jag är tyvärr för kräsen för att köpa begagnat till min son. Väldigt tråkig inställning från min sida. Och en väldigt kostsam.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Neej jag glömde bort att det var söndag så dom hade stängt när vi kom dit. Dock såg det jäkligt grymt ut utifrån!

Haha ja, han är som mest nöjd när han är med på stan. Sitter jag hemma hela dagen blir han tpkig och skitgrinig, men är jag på stan gnäller han inte en enda gång. Ganska komiskt :P Men jag antar att det är mycket spännande att titta på då! Charlie då? :)

Kram!

Finni - Elliotts morsa sa...

Jag ovanför :P

Sandra sa...

Vad skönt att det gick bra att jobba! :)