13 september 2010

Avslut på dagen


Nu sitter man här med krubb i magen och en son vid ena sidan och en fästman på den andra. Gött, japp! Dagen vart super härlig. Cyklade 1 mil på morgon kvisten, drack en kaffe hemma hos Annika, åkte med bussen ner på stan för att dra en Cesar Sallad med Andrea och hennes Alex. Shoppade lite till sonen, fast att jag inte skulle de. Blev ett linne till mig själv i alla fall. Kunde inte motstå den fina "retro" bodyn och den fina långärmade tröjan. Promenerade hem (runt 1mil) med Linda och hennes lilla Lovisa. Vi fikade hos mormor och myste med henne (Challes). Promenerade hem den sista biten och blev serverad middag av kärleken. Nu halv åtta hos mig och sen ska hjärtat sova och jag ta tag i att färga barret, färga brynen och sen njuta framför tvn med en kopp te och en bit mörk choklad. Fint.

2 kommentarer:

Clara och en liten Moa sa...

Super söt som vanligt! Och grattis lilla Charlie på 5 månaders dagen. Från mig o Moa

Anonym sa...

Åh fina plagg, finns mycket fint nu till hösten. Älskar alla koftor och mössor.