20 september 2010

Trampat


Jacka: H&M, Mössa: Ica Maxi, Scarf: PoP, Body: Lindex
Idag har vi trampat på. Träffade upp Annelie och Algot kl 11 och sen var vi ute i 3h, jag och Annelie i 2 och jag själv i 1h till. Var sånt kanon väder så de var bara super skönt att vara ute och Charlie sov så gott. Nu väntar vi på att R ska komma hem så vi kan äta middag och mysa innan lillskiten ska sova. Igår hade han så ont i magen (tror de var smakisen, spagetti och köttfärsås) så han vaknade 23 och 04 och vaknade redan 07. Men sov i princip hela promenaden och sen när vi gick hem sov han igen. Tog en avstickare till mormor innan vi gick vidare hemåt. Så jag klagar inte direkt. Men är lite trött idag av för lite sömn. Men men, man är ju mamma ;)!

4 kommentarer:

Sandra sa...

Jag såg att Lindex hade en ifrån FIX också för 249kr. Men vi gillade den här, känns onödigt att köpa en ny bara för att ;)

Ja så känner jag också, jag trivs jättebra på mitt jobb. Jag tjänar bra, men absolut inte det jag vill göra för resten av mitt liv!

Finni - Elliotts morsa sa...

Tack! :)

Haha, bara ett par handskar och en tröja............

Emma & Theo sa...

haha luuugnt ;) den vart ju jättefin! :D Jadu min Theo är fortfarande kort, på 4mån kontrollen så var han 63 cm och vikten var 8000g prick. Vi ska dit på onsdag så det visar sig om han har börjat bli lite längre ;) allt väl med er? Här kämpar vi med gaddar som ploppar upp :P kram

Anonym sa...

Haha jag looovar, men vet du vad som suger? Igår var jag ju på banken och fick en ny dosa, och samtidigt lärde dom mig hur man för över pengar via telefonen. Det är fan INTE smart. Nu har man alltid tillgång till pengarna. Katastrof :P

Kramar!