10 augusti 2010

Tisdag

Hunnit med besök av Annika och Daniella, ätit en god lunch och lek med Charlie. Nu myser vi och sen när Challe somnar ska jag köra min träning. Efter de blir de eventuellt en lånpromenad, annars tar vi den när R kommer hem. Vädret är piss.. suck. Charlie är på gott humör igen. Och han sov fram till 8.30 imorse. Så skönt. Imorgon ska vi träffa en kompis och sen grilla på kvällen hos Moffen. På torsdag är de BVC och sen träffa Annika & Daniella igen plus fika på kvällen med ett par vänner. Sen är de Fredag och Helg! Tiden går fort.

3 kommentarer:

Linda sa...

Ja inte du vet ordet av så börjar din lilla på dagis också :) Hittade ett par gummistövlar på coop idag för 69 kronor, billigt och bra med tanke på att han inte kommer kunna ha dom så länge.

Ha det bra! Kram

Emma & Theo sa...

11 timmar???????? LYYYYYX!!!! Haha klar man hjälper om man kan, jag lovar i alla fall att försöka så gott jag kan ;) kram från oss

sara - mamma till wilda sa...

Ja, det är äkta converse med hård sula. Kommer från USA. Stl 18. Finns att köpa på Tradera ibland. Jag köpte mina där iaf