27 augusti 2010

Fredag














F
redag. Grått. Trist och en aningen kallt. I dag har vi bara myst jag och min underbara son. Lekt en massa, tränat på att sitta utan stöd, rullat runt i massor och ätit på leksaker; Charlie - inte jag. Nu sover hjärtat för 3:e gången idag på dan - som vanligt. Så jag har passat på att tömma diskmaskinen, lagat mat, städat upp och gjort mig lite fredags fin. Inväntar fästis. Kanske går förbi Annika senare ikväll, då hon är själv med sina barn och ja, jag har ju bara ett litet frö. Lite grabbtid, för mina underbaringar. I morgon ska vi handla till kräftskivan, packa väskan och sen drar vi ut till Landet!

2 kommentarer:

Finni - Elliotts morsa sa...

Haha, jag vet, men är man shoppingberoende så är man. Gäller även vagnar ;)

sara - mamma till wilda sa...

Vilken söt mössa han har på högra bilden. Från?