14 augusti 2010

Kväll


Efter en heldag ute med Jamtli, Ica Maxi och Stan så somnade våran lilla prins på väg hem. Så söt. Lagade middag, kikade på ett avsnitt av Dexter och lekte med vår underbara son. Efter de fick jag dille på långpromenad så då drog vi på oss skorna och gick ut.
Blev en underbar 3 timmars promenad längs vattnet. Hur mysigt som helst att gå och kika på hus, naturen och vattnet. Njuta av de vackra vädret. Charlie sov en sväng och när vi var halvägs på väg hem då vaknade han och låg och pratade i vagnen. Så jäkla go! Kom hem vid 21 och nu sover bådda mina grabbar. Egen tid.

1 kommentar:

Anna sa...

Varje gång jag kikar in hos dig blir jag irriterad på mig själv att jag är så dålig på att ta mig ut o GÅ. Men du ger mig inspiration alf ;-) Så ikväll ska jag ta mig en lååång promenad.. ha ha.. Kram