14 augusti 2010

Helg 2.0

Helg. Nu ska vi ut på äventyr. Blir lite Jamtli (lite som skansken) och sen långpromenad på Frösön ikväll. Härligt som bara den, jag är taggad! I morgon ska vi fixa i Challes rum ( något vi skulle ha gjort för 1,5 v sen) och sen ut på något nytt äventyr. Vi tittar på hus (inspiration) dock är jag ganska så säker på vilket hus vi kommer köpa så småningom. Challe mitt älskade frö sov till kl 11 imorse.. hela 15h i sträck. We like. Han är så jäkla rolig, låg imorse och var skit sur för han nästan klarade av att rulla runt.. han är så sjukt nyfiken så han måste åt saker - så då lurar man han till att rulla runt.. Man må ju vara smart. Nu nä ska jag åka iväg med mina två otroligt snälla killar.. jag är bortskämd av dessa två.

2 kommentarer:

Sandra sa...

Haha jasså? Nej jag tycker bebisar ska vara riktigt tjocka och goa :D Jag uppskattar verkligen Jamie's hull nu när han börjar lägga på sig. Brukar gosa in mig i hans mage!

Ja man måste, eller iaf jag ha trikåmaterial i alla överdelar annars funkar det inte!
Fast gillar mina stora rattar ;)

Finni - Elliotts morsa sa...

Shit, dela med dig av dom där 15 timmarna! Vilken sjusovare ni har ;)

Ja, äsch. Jag orkar inte bry mig. Folk är bara så jäkla korkade. Man måste sluta lyssna. Knubbiga barn är dom bästa. (Förutom för mammas rygg) :P

Kramar!