26 augusti 2010

Står stilla

Dålig uppdatering här. Har bara inte haft orken eller lusten att blogga. Finns så mycket annat skoj. Challe och jag har haft besök idag av våran lilla grupp. Massa prat om mat, vinterkläder till de små m.m. Nu sover hjärtat igen. Vi ska i väg till mormor om ett tag som fyller år.

I morgon ska vi nog bara ta de lugnt. På lördag ska vi hem till Angelica och Robin på kräftskiva och sova över där. Även Maria och Johan ska dit. Ska bli så mysigt att sova i stuga och bara umgås allihopa. Så de ser vi verkligen fram emot. Annars flyter dagarna på och Challe är go och glad och utvecklas mer och mer. Så himla skoj nu när han börjar bli stor och kan göra mer och går att leka med mer.

2 kommentarer:

Finni - Elliotts morsa sa...

Kunde tänka mig att du hade en sådan ;) Typsikt "dig"!

Finni - Elliotts morsa sa...

Haha usch vad jobbigt med sådan kyla. Det var 20 minus här förra vintern och då kändes det seriöst som om det var hälsofarligt att röra sig utomhus :P

Jo vi har Bugabooåkpåsen i grått :) Den fungerade finfint förra året och nu i sittdelen är den ju toppen. Sitter som handen i handsken, haha.

Jag köpte faktiskt ett nytt topset idag! Har alltid trånat efter Paul Frank Scurvy topsetet så det fick bli den :) Tycker den är cool och annorlunda!

Vilken färg ska ni köra på? Eller man kanske inte kan köra buggan i vinter hos er :P Jag kom knappt fram med min förra året, trots snöhjulen!

Kramar!