06 augusti 2010

Back

Nu är man tillbaka från internet-förbudet. Var riktigt skönt att vara ifrån min andra älskling haha.. Nu är vi även hemma från Skellefteå och Umeå. Har varit ett par super fina dagar - men som sagt nu är det roliga över; semester, god mat, slisk, ingen träning. Nu är de nyttigheter, promenader och träning som står på schemat och realistisk som man är (not) så satsar jag på Beach2011... kanske 2012.. Nä seriöst ett par(många)kilon ska bort nu och de ser jag fram emot. Dock kommer de bli en kamp, men de ska gå. Tur att man har R som sporrar och hjälper till. Älskade.

Har shoppat så mycket till min go knul nu så nu har jag stopp ett bra tag framöver, ska försöka ta kort på allt - men de är extremt mycket och jag är dålig på att köra in kablen i datorn. Men ska försöka. Vårt senaste köp kommer i alla fall från Åhlens och Parvel. En ursnygg rock thisa. Hittade dock den inte på hemsidan. Men gör tuff.

Annars så må jag skryta lite.. men bara lite. Vår son är så fantastiskt snäll, go, lugn och anpassningsbar. Han hänger bara på. Så lätt att ha med. Just nu.. vet att de kommer snart en tid då han inte alls kommer vara så här.. men just nu njuter vi i alla fall väldigt mycket!

5 kommentarer:

Finni - Elliotts morsa sa...

Ja, väldigt snäll är hon. Är lyckligt lottad när det gäller det :)

Jodå! Det är finfint här :) Lite ledsen eftersom två av mina killkompisar åker iväg imorgon bitti i ett år. Annars så är det bara fint. Elliott kinkar som vanligt på nätterna, men jag är så van nu att det typ inte gör något. Sjukt att man kan vänja sig vid att vakna minst fem gånger varje natt :P

Hur mår ni? Haft en mysig vecka??

Kramar!

Angelica sa...

Hej! Vad kul å läsa att ni har det bra :) Vi tänkte åka upp nu veckan som kommer och sen tycker jag att vi ska ses något. Vore kul om ni alla kom ut till stugan och mös lite med oss :) Kramar

Annelie sa...

Algot längtar efter att få träffa sin kompis snart igen och gå promenader. Han påstår att jag blivit aldeles för slapp under semestern och behöver träna ;)
Får ses igen när det börjar bli höst och vardag, K har två veckor semester kvar sen är jag åter i verkligheten.

Simone sa...

Gud vad våra söner verkar vara lika varandra! Vår Charlie är precis likadan, han hänger som bara på :) Så grymt sällan han är missnöjd och kinkig! (Och när han är det så säger folk att han ju inte alls är kinkig, utan bara är som barn är!) Rätt skönt :)

Finni - Elliotts morsa sa...

Tack vad du är gullig!

Bvc är inte så mycket att hurra för och egentligen vet jag inte vad dom skulle kunna göra heller. Jag har verkligen testat ALLT, och det sista alternativet är typ en stödfamilj så att jag skulle få vara ensam. Det skulle jag dock aldrig vilja ha! Vill inte beblanda mig med socialen, så desperat är jag inte :)

Kramar på er!