17 augusti 2010

2010.08.17


Nu ska vi hem till Linda på lunch och bebis-mys med de andra mammorna. Var 2 v sen vi sågs. Tur att hösten är här så vi kan börja ses varje vecka igen. Sen blir de promenad och lite annat. För övrigt har jag syndat igen.. blev två plagg till Challe.. ungen har så de räcker och blir över.. insåg att jag har minst 40st bodys i st 74-80 och ett tjugotal byxor.. plus massa annat. Hm.. shopping beroende någon? Illa. Tänk om jag hade fått en tjej!!.. då hade de varit katastrof! Skönt då att man fick en liten prins istället! Annars hade de slutat illa.. ;)

Blev i alla fall denna ur söta overall/bodysuit från Mini Rodini och en boddy från Katvig. Tycker Katvigs bodys är super bra i kvalitén, har även många från Geggamoja och PoP, samma där bra kvalité! Sen har jag bas-bodys i alla dess färger från H&M samt Hoods/huvtröjor från American Apparel och alla tycker jag håller bra kvalité. Så tips från mig.

5 kommentarer:

Finni - Elliotts morsa sa...

Gud vilken smart idé. Det borde jag också göra. Dock skulle jag lyckas övertala den som har mitt kort att ge mig det om jag verkligen ville ha något :P Svårt det där!

Kram på er!

Linda- mamma till keven & liten i magen sa...

Trevlig blogg! :) Känner igen mig med det där med shopping.. Man kan bara inte låta bli när man ser alla små söta kläder :p

Jannie sa...

Va fina de var!
Hafte n bra dag annars?

Veronica sa...

De blir lätt så.. Sambon klagar på mig för att jag råkar köpa kläder (som egentligen redan finns gott om) innan våran ens är född.. Men som sagt, lätt att de blir så då man ser något som kan vara bra att ha :)

Tova sa...

Åh, visst har Mini Rodini fina grejer?!
och du har rätt, man borde ju typ vara ruinerad om man hade en flicka. Hehe. Även om jag försöker köra ganska "könsneutralt" så känns det ändå som halva kläd-avdelningen går bort om man har en grabb. ;) Och jag är en sucker för söta klänningar, hihi...