08 augusti 2010

10.08.08

Söndag. Sista dagen på veckan. Arbetat. Storhandlat. Myst. Slappat. Ätit gott.
Måndag. Första dagen på veckan. Träna. Långpromenader. Besök. Äta nyttigt.

Ja.. så de kan gå. Challe min älskling fyller 4 månader på fredag. Åh min gos. Hela 4 månader. Hoppas att min vän Pernilla får sin liten just denna dag. Annars då. Jo vi mår super, leker och har de skoj. Charlie har nått massa framsteg denna månad som varit och man märker så väl att han förändras för var dag som går. Tror att de är bissar på G. Han älskar livet som vanligt.

3 kommentarer:

Emma & Theo sa...

hihi tack detsamma :D ja jag får finbesök av dom, ska bli helt galet kul :D.. vet du hur du sätter in headern själv? För jag vet inte om jag kan blogspot, har aldrig testat :P kan ju alltid testa men det kanske tar längre tid då :P maila över bilder till mig och förklara lite hur du önskar ha den. så ska jag göra så gott jag kan :P littletoddler@live.se kram

Sandra sa...

Tack Sophie! =) det är köpt via någon bloggare som startat eget och gör egna smycken om du vill kan jag försöka leta rätt efter hennes mail eller blogg? kram

sara - mamma till wilda sa...

Fan vilken härlig bild!!