30 december 2010

Snart nytt år


Hur spenderar vi denna dag då? Med en liten krabat som har fått öroninflammation. Han är dock super glad som vanligt. Medicin äter han och de är ju som tur inte smittsamt. Så de är helt okej. Vi försöker vara inne så mycket som vi bara kan nu. På söndag är kuren klar och då ska de förhoppningsvis vara över. Lillhjärtat, han sover väldigt mycket och gärna med oss vilket han självklart får. Så nyss har vi kikat på film och sovit i 2 timmar. Mys i max.

I
morgon är de ju nyårsafton, då blir de 3-rätters hemma hos våra vänner i huset nedanför oss. Så de känns super då vi inte behöver vara så långt hemifrån. Då kanske de till och med blir ett glas skumpa. Efter nyårsafton så ser jag framemot/hoppas att jag ska kunna hälsa på Nilla med liten Alice. Tyvärr så blir nog Charlie hemma då. Men då får jag mer fokus på lilla Alice och mamma Nilla. Sen så ser jag extremt framemot vår sons 1 års dag och även hans kompisars 1års dagar, dom duggar tätt och börjar i slutet av Januari. Mys. Och så klart maxa träningen med riktigt bra kost! Och massa annat! Så 2011 here we come!

1 kommentar:

Finni - Elliotts morsa sa...

Ja snart ett år :) Tiden går fort!

Nä jag gillar min bugga och sulky fungerar ju inte på vintern här tyvärr! Dock har jag förstört mitt chassi (misshandlat det så det är halt glappt), så funderar på vad man kan göra. Kanske köpa ett nytt chassi?

Kramar