15 december 2010

Ny kategori


I går vart de en eftermiddag på gymmet. Som vi svettades! Vi vart där i 2,5 timme och de var så skönt. Körde 1,5h kondition och sen styrka resterande timme. I dag ska jag köra ett kort pass på cykeln här hemma, då vi har lite att göra idag + jobb. Men känner att jag börjar få resultat av de hela. Sen jag började träna på gymmet har jag gått ner 4kg och då har jag fuskat med mat och godis. Sen så känner jag mig både starkare, slankare och mycket mer pigg. Så jag är väldigt motiverad, sen att jag ska på klassträff (10-årsen jag gick ur högstadiet) i April gör ju inte saken sämre. Så nu har jag något att lägga extra fokus på! Så ibland kommer jag uppdatera med lite tränings-tips, info och mat-tips.

4 kommentarer:

Finni - Elliotts morsa sa...

Ja jag håller med. Han leker ju inte i snön än riktigt!

Nästa höst var det tänkt :) Jag får lite ångest över att sätta honom på dagis innan han kan göra sig förstådd men förhoppningsvis kan han det vid det laget :)
När ska Charlie börja på dagis?

Kram

Nilla sa...

Finns att köpa i barnaffärer... Det är typ jättetjockt glas, så de spricker inte fast man drar dem i golvet, men tyvärr blir de jättetunga då också!

Nej, jag är inte arg på barnet... Mest på mamman som inte ens kom ner och bad om ursäkt, utan skickade ner en annan som bara skrattade åt det, och det tog nästan 10 minuter innan någon alls kom ner... Mamman kunde gått åkt ner och kollat så alla var okej direkt :P

Ungen var typ 5-6, så jag tycker iaf att hon borde haft lite mer pli på den... Men så hade hon packat ner den i en barnvagn sen också (fast ungen uppenbarligen var stor nog att gå själv och hatade att sitta där)

sara - mamma till wilda sa...

Du tar inte i för mycket nu väl? Blir lätt att man övertränar. Inte bra =(

Pillerill sa...

Btw - Du får ju inte träna för mycket så jag ser ut som en flodhäst bredvid dig på återträffen :P Dock är det lite komiskt... När vi gick i högstadiet var det du som var lite rundare och jag pinnsmal, nu är det tvärtom - du är pinnsmal och jag är rent av lite fet :P