14 december 2010

Charlie


Åh vårt älskade barn, kan man vara mer lättsam, glad och underbar? Fortfarande en fröjd att ha med och göra. Glad som solen. Just nu är mamma-livet underbart och lätt. Precis som de 7 andra månaderna. Vi fick en jobbig första månad men efter den har de bara gått lätt, lätt. Ibland förundras jag över att han är 8 månader och så tyst, snäll och enkel att ha med att göra och de är inte bara jag som känner så utan alla som vi träffar & som är med honom säger detsamma. De är så kul att höra. Man blir både mallig och stolt ;) och detta är sanningen inget påhitt. Jag vet att vi kommer ha tuffa stunder, jobbiga dagar även med Challe. Men just nu då njuter verkligen vi av att ha en sån lättsam krabat. Han är verkligen A once in a lifetime baby.

3 kommentarer:

Moster Mimmi sa...

Underbar!

Finni - Elliotts morsa sa...

Haha, det är så smart!

Nä, jag har inte hittat någon alls än. Alla är för tajta runt midjan :P Men Klara hade ett loppisfynd som jag fått låna som passar ganska bra :) Så det får duga detta år!

Hihi, fyy så söt tomte!

sara - mama till wilda sa...

Vissa har det bra hahaha

Tack för komplimangen. *rodnar*