20 december 2010

Ny vecka, nya tag


Nyss varit och tränat blev 2timmar i alla fall. Vi försöker träna 4 pass i veckan - satsar mycket på kondition just nu. Blir 1-2 timmar och sedan 30-40 min styrka. Kör cykel, cross-trainer och löpband. Löper gör jag 5-10 min åtgången och sen promenerar jag fort i 5-10 min i allt från 20 min till 60 min. De ger bra flås. Så ser de ut just nu.


I morgon ska jag och min tränings-partner köra ett långt träningspass och sedan gå på relax-avdelningen och bara umgås och njuta. Äta något gott och nyttigt, sola, bada bubbel-pool och bara vara. I morgon kväll ska vi ha julfest med jobbet - kan bli riktigt trevligt. Vet dock inte vad man ska ha på sig men de löser sig nog.

1 kommentar:

Clara och en liten Moa sa...

Hur orkar du? :)

Hoppas ni mår bra? Vi mår super, Clara har börjat pratat riktiga meningar nu, hur går de för Charlie på den fronten?

Kram och God Jul!