29 december 2010

Just some facts for Me, Myself and I.

Challe Banan. 8 1/2 månad


Storlekar & Mat

Längd: 72,5cm
Vikt: 10kg
Storlek på bodys: 74-80
Storlek på tröjor:68-74
Storlek på byxor: 74

Blöjor: 5:or
Mat: 8månaders
Välling/Gröt: Fullkorn

"Skills"
Sitta: Yes (kunnat sen han var 6mån)
Stå: Med stöd (4-5mån)
Krypa: Nej
Gå med stöd: Nej
Klappa: Ja (8mån)
Vinka: Ja (8mån)
Prata/säga ord: Ja (kunnat sen han var 6mån)
Exempel: Titta, Tack tack, där lampa, mamma, pappa, klappa, klocka

Sen finns de säkert mer saker, men jag orkar inte skriva, komma på.. men han utvecklas helt enligt sig själv, go skiten. Va inte orolig där ute om han kan mindre eller mer än andra kiddos!

1 kommentar:

sara - mamma till wilda sa...

Söt ungen hihihi

Hoppas han tillfrsknar SNART.

Jag tränar 5 dagar på gym och sen brukar det bli en dag med promenad. Försöker vila helt en dag i veckan, men blir inte alltid av då jag rör på mig mycket i min vardag..