31 december 2010

Året var 2010

Året 2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Mycket. Var gravid, födde, blev förälder and so on..

Har du några nyårslöften?

Nepp, inte min grej

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Ja, en hel del

Vilka länder besökte du?

Just plain old Sweden, men de blev i alla fall Stockholm, Härnösand, Uppsala, Gävle, Skellefteå

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

13 April

Vad var din största framgång 2010?

Att jag fick den mest fantastiska unge man kan önska sig, en frisk och glad krabat och den finaste pappan till mitt barn

Största misstaget?

Att jag inte började träna tidigare

Bästa köpet?

Finns så många bra köp, alla har dock varit till Charlie

Vad spenderade du mest pengar på?

Barnkläder, barnvagnar, barnprylar...

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Att Charlie kom till oss

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Från och med du

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Detta är de absout bästa året i mitt liv och jag tror de bara kommer bli bättre ( I hope so)

Vad önskar du att du gjort mer?

Hm.. svårt

Favoritprogram på TV

Greys Anatomy

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Firade med min underbara lilla familj och med mina fina vänner

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Svårt.. hade ingen stil 2010.. den hoppas jag kommer tillbaka nu 2011

Den bästa nya personen du träffade?

Charlie, of course

Inga kommentarer: