30 november 2009

Måndag


Precis hemkommen från första arbetspasset. Nu ska jag äta middag och sen iväg på nästa pass, som dock bara håller på i 4 timmar. Imorgon är jag ledig och då ska jag ner och fixa papper och ta en fika med en vän. Sen är det arbete fram till på torsdag kväll innan jag får vara ledig igen. För på fredag ska vi på julmiddag/fest med sambons jobb. Så då fick jag ledigt. Sen är det jobb lör-sön. Så hinner inte med så mycket mer än att jobba denna vecka och städa för nu ska vi ha den riktiga visningen på lägenheten. Blir en hel del jobb som sagt.

1 kommentar:

Meya sa...

Sola klarade jag inte av i början av graviditeten, spydde så fort jag blev varm. Men nu går det hur bra som helst.
Man ska ju inte sola solarium så ofta, men lite då och då går bra. Bara man har alla fläktar på så att man inte bli överhettad liksom :P och om man är supernojjad över bebis så kan man lägga en handduk över magen. Jag gjorde inte det och Frank var helt som vanligt, både under solningen och efteråt.
Jag solade 18 minuter, helt underbart!