05 november 2009

Nytt


Skriver lite mer, tvn var inte så intressant. Igår när jag var på jobbet så träffade jag en gammal jobbarkompis som inte har jobbat hos oss på länge, hon tyckte jag var ganska så liten med tanke på att jag är näst intilli har gått halva tiden nu. Det tycker jag med, vi kikade på the Voice på tvn och Katrin Z som är i v13 såg säkerligen 2ggr så stor ut som mig. Hm, men Mini mår bra och det är det viktigaste. Jag har ju inte direkt tagit några kort, men ska väl börja nu. Så jag har något att minnas och kanske lägga ut ibland. Men har lovat Angelica att jag inte ska bli rosa fluffig mamma bloggerska..hehe. Men det blir väl mer och mer, men ändå i små doser.

4 kommentarer:

Meya sa...

Heej, vad kul att du hittat till min blogg och tack så mycket :)
Ja, det är alltid kul att följa andra som ligger ung lika i graviditeten. Byta tips och saker att köpa och allt :)

Linda sa...

Ja nu börjar man få ordning, hur går det för er med flytten då? vart har ni flyttat föresten?
Jag var också väldigt liten under hela min graviditet, jag hade en arbetskompis som skulle ha ungefär samtidigt som mig och hon var säkert dubbelt så stor som jag var. Men var glad att du är liten! Det tär mycket på ryggen.. Och du kommer bli större, det lovar jag :) Och jag vill gärna se bilder! :)

Angelica sa...

myspys! ja men 18.30 på videoteket då?:)

Linda sa...

Aha, ni går bara runt å längtar då :)
Ja jag såg också pluffsig åt från början, dom som inte visste att jag var gravid trodde nog att jag bara hade gått upp i vikt. Men det kommer som sagt :)
Vi har en Emmaljunga Citycross, har nog nån bild på den nånstans i bloggen eller på facebook. Vi är supernöjda med den! Finns i mååånga olika färger och välja bland också så jag tycker att du ska ta dig ett titt på den :)
När är det beräknat att den lilla ska komma? Vet ni vad det är för något? :)