08 november 2009

Graviditeten

Läser runt på lite gravidbloggar och känner att vilken lättsam graviditet jag har (hitils...peppar peppar). Mått illa max 10 gånger, behöver inte gå upp och kissa på natten (än), inte fått några "cravings", slutat med sockret - som jag i vanliga fall skulle ätit säkert varje dag. Knappt fått någon mage (vilket jag i och för sig tycker är trist, då jag är i 5:e månaden) men har ju inte gått upp så mycket vilket kan vara skönt så man inte belastar kroppen för mycket. Så hitils har jag haft en lättsam graviditet. Är trött och har sämre tålamod, men det är typ allt. Men jag har ju halva tiden kvar så allt kan ju komma nu på slutet. Säkerligen. Men bara Mini mår bra så är jag glad. Lägger upp två kort från i dag, ett framifrån och ett från sidan. Syns ju, men inte så våldsamt...än. Men snart hoppas jag.

4 kommentarer:

Sandra sa...

men vad skönt ändå att må så pass bra! =) lill-magen men den kommer nog att hinna växa sig stoooor ska du se! ;-P kul m. lite bilder. kram

Carro sa...

Liten du var =) Själv var man ju gigantisk runt halva tiden haha...

Sandra sa...

Tack det låter jättetrevligt! Ja, jag har förstått att vi har samma typ av stil =) bra smak helt enkelt. haha

Meya sa...

Njuut medans din mage fortfarande är liten och du kan röra dig :D