20 november 2009

Fredag

Snart helg. Härligt. Igår vart det en härlig dag på jobbet. Massa tokprat när vi hade 1,5 timmes väntan innan middagen var över. Vi vek servetter och åt middag hela gänget på 10 personer. Så underhållande att lyssna på de yngre tjejerna som är 18 och har skolan, killar och fester i tankarna. Samtidigt så är dom jätte intresserad av min graviditet så de senaste 3 dagarna har vi just prata om bebisar och sen deras bestyr. Ett fint gäng, ikväll blir det detsamma då det är sista kvällen.

Annars så är jag snart på väg ner på stan för en lunch med Hanna och ska försöka hitta ett par byxor. Sen ska jag hem och ta en vilopaus innan jobbet. Imorgon ska jag ju jobba med, men då börjar jag 21 till 02. Skönt pass där jag får sitta på en stol och ta betalt och stå lite i baren. Söndag, måndag och tisdag får bli min helg innan jobbet tar vid igen.

1 kommentar:

Linda sa...

Vart jobbar du? :)