24 november 2009

Morning


Vaknade i relativt bra tid idag, så hunnit med lite radiosnack, en god müsli med yougurt. Idag ska jag ner på stan och träffa upp Andrea på en lång fika på Te-Huset. Efter det tror jag att jag ska åka hem till lilla mamma för R jobbar över ikväll.

Gårdagen blev lika fin och härlig som vanligt med tjejerna - mycket skratt och skvaller. God mat och fina råd. Är så glad att jag har så fina vänner runt mig.

Mini buffar runt där inne och det känns så fint och bra. Ser fram emot när andra kan känna de.

2 kommentarer:

Patricia sa...

Vad kul :D ett vårbarn är toppen, då kan du va hemma 2 sommrar ;) hihi
nej men det är så mysigt med ett barn, och när det är ens egna barn så finns inget annat bättre! så svårt att förklara hela känslan att vara mamma och dela det med sin partner. Förlossningen är magisk även om det gör ONT :S men det är så coolt att man kan föda fram ett barn (och jag är imponerad av mig själv eftersom Haylie vägde 4595 gram! :O ) hihi
du har en underbar period framför dig, njut, ät och vila, det behövs :)

Linda sa...

Åh det är så mysigt när dom börjar sparka, och ännu mysigare när pappan kan känna det också :) Jag glömde bort att svara vart jag jobbade förut.. Jag jobbar på elgiganten :)