12 november 2009

Shop


Puh hem kommen från stan, nu inväntas mat och mys framför Lyxfällan och lite mer bra tv. Kände mig riktigt pigg idag, dock så är jag små less på att det ska ta 20 min att platta håret. Det har växt som ogräs. Blev en hel del på stan idag - ska på julfest för R´s jobb där det är kavaj som är klädkod. Så var tvungen att hitta en klänning. Hittade en fin klänning inne på H&M, som jag kanske ska ha, en tajt med lite guld-detaljer med lång ärm. Hittade även en på en hemsida som jag skickade efter. Vill gärna inte shoppa på mig så mycket mamma-kläder utan försöker köpa vanliga så gott de går. Vill även att det ska synas att man är gravid, så man inte går och känner sig pluffsig bara för att plagget sitter fel. Blev även lite nya underkläder från Frank Dandy, smink och hårfärg och ett jätte fint diadem till fest och vardag.

1 kommentar:

Sandra sa...

Åh den där svarta långärmade klänningen är såå snygg!