03 november 2009

Flyttat om

Jag håller på att flytta om i mitt liv. Känns bra, men samtidigt annorlunda. Beslut, åsikter, känslor som har tagits innan har nu fått ändras på grund av allt som händer här omkring. Vissa saker känns mer än andra. Jag känner att jag kan ge och göra så mycket mer nu. Förändringen gör mig gott för det mesta.

Ett litet vist ord från Angelica: "Vänskap är som vilket annat förhållande som helst och måste vårdas, jobbas på och utvecklas. Men tyvärr är det så att man ibland växer ifrån varandra, kanske hittar man tillbaks kanske inte. Om inte får man ta med sig alla fina minnen och lärdomar, gå vidare med sitt liv och se fram emot nya möten och relationer"

Nu går i alla fall jag framåt, som en mer kärleksfull vän. Som ska vårda mina vänskaper, ge mina vänner kärlek, utrymme, värme och vänskap.

Inga kommentarer: