09 november 2009

Work It


B
lev lite jobb denna vecka vilket jag förstod. Imorgon blir det 8-16. Vilket passar mig bäst, då det är på dagen. Sen har jag några till datum inplanerad på jobb och sen så kommer det alltid mer, så känns bra. Jobbar ca 30% - 50% just nu och det känns super bra, hinner med renovering, hemmet samt att få in lite slantar och få en helt ok FP. Eftersom jag slutade i september, så var jag lite orolig om jag skulle få jobba något alls nu när de är så lite jobb där ute, men som sagt 30%-50% är riktigt bra för att bara vara ett extra jobb. Så jag är hel nöjd. Sen vet jag att jag är lyckligt lottad med en fästman som tjänar bra och kan ha mig på bara extratimmar. Vi går väl runt och det är de som är det viktigaste. Så ja, jag har det bra och det vet jag. Önskar att alla där ute kunde känna sig trygg. För de är man värld.

Hämtar mina paket imorgon :) eftersom det är så dimmigt och ruggit ute, ska ju ändå förbi där när jag ska hem. Visste att jag inte skulle orka de idag. Lite lat. Nu ska jag vila och sen blir det till att förbereda maten. Ikväll kommer dom och hämtar sofforna - så nu kommer vi inte ha någon tills vi flyttar in i nya lägenheten. V har köpt en sittpuff som ska in i barnrummet sen som funkar tillsvidare plus gungstol och så. Sängen finns ju alltid och tvn lika så.

Inga kommentarer: